1. Εισαγωγή (Lento)
2. Είσοδος Ορέστη και Πυλάδη (Lento), Ορέστης inc. «Πυλάδη, εσένα απ’ όλους τους ανθρώπους»
3. Μονωδία Ηλέκτρας (Largo) inc. «Γοργά περπάτα βιαζ’ η ώρα»
4. Πάροδος, Χορός inc. «Με τραγούδια ελάτε»
5. 1ο Στάσιμο Χορός inc. «Καράβια ξακουσμένα που κινήσατε»
6. Αναγνώρισις (Lento) Ορέστης inc. «Γιατί με τέτοιο βλέμμα με κοιτάει»
7. Προσευχή (Moderato), appassionato
8. 2ο Στάσιμο (Moderato) Χορός inc. «Στους παμπάλαιους μύθους»
Αντιστροφή Α΄
Στροφή Β΄ - Αντιστροφή Β΄
9. Υπόρχημα, Χορός inc. «Έλα καλή μου εμπρός»
10. Είσοδος Κλυταιμνήστρας (Allegro non troppo)
11. Εκτέλεση Κλυταιμνήστρας
12. Εμφάνιση Διόσκουρων (moderato)
13. Αποχαιρετισμός (Energico) inc. «Εκείνοι θα φροντίσουν για το γάμο της»
14. Έξοδος Χορός inc. «κανένας πόνος είναι ευτυχισμένος»
Διαβάστε περισσότεραΟι παρτιτούρες που σώζονται είναι κυρίως πάρτες οργάνων και σπαρτίτο για φωνή και πιάνο.
Όλες οι πάρτες των οργάνων είναι γραμμένες με μολύβι ενώ στα σπαρτίτο συγκαταλέγονται είτε χειρόγραφα από τον ίδιο το συνθέτη, είτε φωτοτυπημένα αντίγραφα χειρογράφων.
Η παρτιτούρα ορχήστρας δενε βρέθηκε ανάμεσα στις παρτιτούρες.
Η μουσική των χορικών είναι γραμμένη ως υπόκρουση, ενώ ο χορός φαίνεται να απαγγέλλει πάνω σε ορισμένα μέτρα.
Στα σπαρτίτο για πιάνο και φωνή σημειώνεται μόνο το κείμενο της αρχής και του τέλους της στροφής ή της αντιστροφής, γεγονός που υποδηλώνει ότι το κείμενο είναι ελεύθερο σε μορφή πρόζας. Για παράδειγμα στο Β΄ Στάσιμο στη Στροφή Β΄ πριν ξεκινήσουν τα 12 μέτρα συνοδείας αναφέρεται: «Και τότες ο Αίας τους δρόμους...», στο τέλος δε της σελίδας «...αφού πήρε τη βροχή τους ο Δίας...». Μόνο στο Α΄ Στάσιμο, το «υπόρχημα» και την πάροδο υπάρχουν έμμετρες μουσικές φράσεις για να τραγουδηθούν από το χορό.
Διαβάστε περισσότερα