Πάροδος
Πρώτο στάσιμο
Δεύτερο στάσιμο
Τρίτο στάσιμο
Κομμός (Τέταρτο επεισόδιο)
Έξοδος, (Χοροί Δαναΐδων και Θεραπαινίδων, inc. «Τώρα ποτάμια γόνιμα που χύνουν νερά θαλερά»), Πολυφωνικά
Σύμφωνα με τις σωζόμενες παρτιτούρες φαίνεται ότι σε αυτό το έργο ο Θεοδωράκης δεν συνέθεσε καθαρά ορχηστρική μουσική. Σε όσα σημεία έχουμε μουσική επένδυση είναι εκείνα των χορικών. Η μουσική είναι λιτή αν κρίνουμε από τις πάρτες οργάνων, ενώ δίνεται ξεχωριστή σημασία στη μουσική επεξεργασία των χορικών.
Οι παρτιτούρες των χορικών είναι φωτοτυπημενες.
Η μουσική διδασκαλία είναι μεταγραμμένη για φωνή και κρουστά ή μόνο για δυο φωνές ή ορχήστρα. Οι φάκελοι της μουσικής διδασκαλίας φέρουν τα ονόματα της Έλλης Νικολαΐδη και της Ισμήνης Αυγέρη.
Κάθε χορικό στο τέλος φέρει την υπογραφή του συνθέτη και τον τόπο όπου το συνέθεσε. Η Έξοδος υπογράφεται «Αθήνα 3-4 Ιουνίου, Επίδαυρος», το τρίτο στάσιμο υπογράφεται «Μάης 1977 στο Νοσοκομείο ‘Αλεξάνδρα’», ενώ ο Κομμός (14 σελ.) στις 3-IV-77 στην Αθήνα, η πάροδος 10-Ι-77 Βραχάτι.
Διαβάστε περισσότερα