Α΄ «Τελικός χορός», «Για φινάλε και αποχαιρετισμό» Χασάπικο γρήγορο (d=120) στα 2/4
Β΄«Το αλογοσκαθαράκι» (σε 9/8) με ενδείξεις: 1)με κουδουνάκια, temple blocks κ.λπ. 2) να υπάρχουν ενδιάμεσα πλαναρίσματα 3) το τελευταίο που φτάνει στους ουρανούς να καταλήγει σε αρπίσματα και άλλους «ουράνιους ήχους» (αγγελάκια, αυλοί, άρπες κ.ά.) Πάροδος: με ρυθμικά σχήματα (στα 8/4 και στο τέλος στα 5/4)
Γ΄ Στα 16/8 (8/4) με pedal. Με την ένδειξη στο τέλος «Κοφτό για να μοντάρεται»
Δ΄ Θέματα παρόδου (vivace e feroce) στα 8/4 (inc. «Όλοι εμπρός, όλοι εμπρός, όλοι εμπρός με προθυμία...»)
Ε΄«Τονοδότης»
ΣΤ΄Δίστιχα Παρόδου, F (sempre) στα 2/4 η 1η volta solo (eπιάνο) η 2η volta tutti (e forte)
Z΄«Δοξαστικό», largo e pomposo, σε κομμένο ρυθμό (C) (inc. «Χαίρε ω χαίρε αγαπημένη...»), pedal sempre 1η volta mf 2η volta meno f 3η volta f e maestroso
Η΄ Αγροτικό τραγούδι (Συγκαθιστό, βάρβαρο, άγαρμπο, πριν: preludio À piacere 40΄΄ περ. 9/8 (inc. «Φύτεψε βαθιά τ’ αμπέλι να ρουφάς γλυκό κρασί...»)
Θ΄ «Επίκληση στη Μούσα» (τέλος παράβασης - σελίδα 35), Αργό, υποβλητικό (inc. «Διώξε Μούσα μακριά τους πολέμους κι έλα τώρα με μας να χορέψεις...»)
Ι΄ «Αχ γλυκό καλοκαιράκι» (ένα τόνο επάνω), κεφάτα, μέτρια γρήγορο (inc. «Τον καιρό που το τζιτζίκι τον γλυκό του λέει σκοπό...»)
ΙΑ΄ Σόλο σαξόφωνου “Solo sax” στα 8/8 μετά στα 6/8 και τέλος, για ένα μέτρο πριν το τέλος, αλλάζει πάλι στα 7/8
ΙΒ΄«Ω Υμέναιε!!!» (στο Finale - για την έξοδο της πομπής), καγκέλι αργό (d=104), οργιστικό, βαρβάτο, σε 4/8 (inc. «Ω Υμέναιε Υμέναιε...) ritmo continua simile (το ρυθμικό modelo συνεχίζεται)
Ο φάκελος με τις παρτιτούρες περιλαμβάνει μόνο τα σπαρτίτο για φωνή και πιάνο.
Η συνοδεία του πιάνου σημειώνεται άλλοτε σε πεντάγραμμο υπό μορφή συγχορδιών κι άλλοτε αναγράφεται εν συντομία η τονικότητα που αντιστοιχεί σε κάθε μέτρο ή μικρή μουσική ενότητα.
Σύμφωνα με επισυναπτόμενο σημείωμα του συνθέτη Βασίλη Τενίδη αναφέρεται ότι: «Η ηχογράφηση της μουσικής της «ΕΙΡΗΝΗΣ» έγινε από σπαρτίτα και όχι από παρτιτούρα". Επίσης, πληροφορούμαστε ότι δεν υπήρξε ποτέ συνολική παρτιτούρα ορχήστρας και ότι η μουσική του έργου ήταν γραμμένη για μικρό σύνολο οργάνων (5 έως 8 όργανα).
Τα σπαρτίτο για φωνή και πιάνο απευθυνόταν στην Έλλη Νικολαΐδη.
Στο φάκελο με τη μουσική της παράστασης συμπεριλαμβάνεται και το κείμενο του έργου, το οποίο προοριζόταν για την Έλλη Νικολαΐδη. Σε αυτό μπορεί κανείς να δει χειρόγραφες σημειώσεις για τη μουσική δομή και ερμηνεία. Το κείμενο αυτό φυλάσσεται στο αρχείο του Εθνικού Θεάτρου.