Αρ. 1 Προανάκρουσμα (Lento)
Αρ. 2 Πάροδος (Andante) inc. "Τη φωνή της αγρίκησα..."
Αρ. 3
Αρ. 4 Andante mosso inc. "Μα πώς βολετό νάταν τάχα σε με..."
Αρ. 5 Επωδός (Lento) inc. Τροφός: "Μα κανείς πώς οι μαύρες οι λύπες..." - (Più lento)
Αρ. 6 Είσοδος της Μήδειας (Moderato)
Αρ. 7 Είσοδος του Κρέοντα (Allegro ma non Troppo)
Αρ. 8 Στάσιμο Α΄ (Andante) inc. Χορός: "Ήρθαν καιροί που τα ιερά ποτάμια... "
Αρ. 9 Στάσιμο Β΄Αρχή (Lento) - Moderato inc. Χορός: "Οι έρωτες που των θνητών... "
Αρ.10 Είσοδος του Αιγέα (Andante)
Αρ.11 Στάσιμο Γ΄ (Maestoso) inc. Χορός: "Του Ερεχθέα απόγονοι ευτυχισμένοι... "
Αρ.12 Στάσιμο Δ΄ (Andante mosso) inc. Χορός: "Τώρα ελπίδα καμιά δεν μ' απόμεινε... "
Αρ.13 Στάσιμο Ε΄ (Allegro moderato) inc. Xορός: "Αλλοίμονο ω Γης και του Ήλιου πανυπέρλαμπρο φως... "
Αρ.13Α Το φτερωτό αμάξι (Allegro agitato) inc. Ιάσων: "Εμπρός, χτυπάτε, λυγίστε τους μοχλούς... "
Αρ. 14 Έξοδος (Lento)- Moderato
Διαβάστε περισσότεραΣτο πρόγραμμα της παράστασης αναγράφεται: "Μουσική υπόκρουσις: Μαρ. Βάρβογλη" και όχι μουσική σύνθεση.
Η ενορχήστρωση αν και προορίζεται για μεγάλη ορχήστρα δεν περιλαμβάνει βιολιά (πιθανώς να υπήρχαν περιορισμοί ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των οργάνων και των μουσικών).
Στην παρτιτούρα ορχήστρας υπάρχει ένα (φωτοτυπημένο) σημείωμα του Βάρβογλη το οποίο απευθύνεται προς τον αρχιμουσικό και του ζητά να προσθέσει 5 ακόμη μέτρα πριν από την αρχή του δεύτερου στάσιμου.
Τα μέρη που ονομάζονται "προανάκρουσμα" και "Το φτερωτό αμάξι" συνίστανται σε κολλημένα φύλλα πενταγράμμου τα οποία φαίνεται να επισυνάφθηκαν στις πάρτες οργάνων και στην παρτιτούρα ορχήστρας μετά την ολοκλήρωση της σύνθεσης.
Για κάθε μουσικό μέρος από τα 14 συνολικά της μουσικής δομής υπάρχουν πρόσθετες ενδείξεις για αλλαγές της ρυθμικής αγωγής. Στη μουσική δομή που παρατίθεται στο πιο πάνω πεδίο, σημειώνεται μόνο η αρχική ένδειξη.
Διαβάστε περισσότερα