Πρόλογος (pesante)
Αρ. 1 Πάροδος - Κομμός Ιφιγένειας (Adagio molto)
Αρ. 2
Αρ. 3 Χορικόν (Andante) - Κομμός Ιφιγένειας (Adagio Con moto)
Αρ. 5 Στάσιμο Α΄(Andante)
Αρ. 6 Θρήνος (Molto Adagio)
Αρ. 7 Στάσιμο Β΄(Moderato assai)
Αρ. 8 Στάσιμο Γ΄ [Ύμνος Απόλλωνος] (adagio) - Aπό μηχανής θεός (Mosso assai)
Αρ. 9 Έξοδος (Andante)
Στο εξώφυλλο της παρτιτούρας αναγράφεται η ημερομηνία "9/1941" που είναι μάλλον και η ημερομηνία ολοκλήρωσης της σύνθεσης του έργου.
Επάνω στις πάρτες είναι τυπωμένα (με σφραγίδες) τα όργανα, τα κλειδιά, οι χρονοδείκτες, ο αριθμός των κενών μέτρων, η ρυθμική και εκφραστική αγωγή.
Στη μουσική δομή δεν αναγράφονται πληροφορίες για το μουσικό μέρος αρ. 2. Λόγω της έλλειψης παρτιτούρας ορχήστρας, δεν μπορούμε να εξαγάγουμε ασφαλή συμπεράσματα για το συγκεκριμένο μουσικό μέρος. (Εικάζουμε ότι το μέρος αρ. 2 σχετίζεται με τον "Κομμό Ιφιγένειας", ο οποίος έπεται της Παρόδου (Αρ. 1).
Τα αναλόγια 3, 4, 5, 6 των πρώτων βιολιών ενισχύουν την ορχήστρα μόνο σε τρία μέρη του έργου (πρόλογος, χορικόν αρ. 3 & ύμνος Απόλλωνος). Το ίδιο συμβαίνει και στο 2ο & 3ο αναλόγιο των τσέλων και το 2ο αναλόγιο των κοντραμπάσων.
Η ενορχήστρωση για μία τόσο μεγάλη ορχήστρα θα προϋπέθετε την ύπαρξη και δεύτερων βιολιών, όπως και βιόλας. Οι πάρτες, όμως, γι΄αυτά τα όργανα δεν βρέθηκαν ανάμεσα στις παρτιτούρες.
Μόνο η ύπαρξη της παρτιτούρας ορχήστρας (η οποία δεν σώζεται στο αρχείο του Εθνικού Θεάτρου) θα μπορούσε να μας διαφωτίσει για την ακριβή ενορχήστρωση.
Διαβάστε περισσότερα