Α΄ Πράξη
1. Εισαγωγή (φάντασμα)
2. Μοτίβο φαντάσματος (πίκολο)
3. Αλλαγή (σαραμπάντα, σάλπισμα), Εικόνα 2η, Εικόνα 3η, Εικόνα 4η
4. Α΄Σάλπισμα εορτής Βασιλέως, μοτίβο του φαντάσματος, Εικόνα 5η, Εικόνα 6η, Εικόνα 7η
5. Σάλπισμα εισόδου θεατρίνου Β΄
Τέλος Α΄Πράξης
Β΄ Πράξη
6. 1η εικόνα: κούρντισμα οργάνων (επί τη βάσει της παντομίμας)
7. Είσοδος Βασιλέων και Αυλικών και σαλπίσματα
8. Παντομίμα
9α. Είσοδος προλόγου
10. Φώτα (κρουστά), Εικόνα 2η, Εικόνα 3η
11. Μοτίβο φαντάσματος (2), 4η Σκηνή, 5η Σκηνή
12. Στρατιωτική μουσική (με τύμπανα και χάλκινα)
Τέλος Β΄ Πράξης
Γ' Πράξη
13. 1η εικόνα Εισαγωγή
13α. Το μοτίβο της Οφηλίας (κλαρινέτο)
14. Έξοδος της Οφηλίας («ο Θεός μαζί σας», το μοτίβο της σε ... (δυσδιάκριτο) από διάφορα όργανα σε κορύφωμα και σβήσιμο, 2η εικόνα, 3η εικόνα, Τελευταία εικόνα
15. Σαλπίσματα, Μονομαχία
16. Το 12 που πλησιάζει (sic)
17. Το σήκωμα του Άμλετ
Η μουσική δομή είναι ελλιπής και συστήθηκε σύμφωνα με τις χειρόγραφες σημειώσεις που υπάρχουν στους μουσικούς οδηγούς του έργου. Σε αυτούς δεν περιλαμβάνονται η Δ΄και Ε΄πράξη του έργου.
Διαβάστε περισσότεραΤα σωζόμενα μουσικά τεκμήρια είναι ελάχιστα και αποσπασματικά.
Σε αυτά περιλαμβάνονται μόνο μερικές πάρτες οργάνων, οι οποίες δεν είναι ολοκληρωμένες, ένας μουσικός οδηγός για τις δύο "μάσκες" της παράστασης και πάρτες φωνών για κάποια τραγούδια του έργου.
Το όνομα του συνθέτη δεν εντοπίστηκε σε κανένα τεκμήριο της παράστασης.
Τα τρία τραγούδια της Οφηλίας και το τραγούδι του Νεκροθάφτη υπογράφονται από τον Βασίλη Ρώτα, ο οποίος είχε αναλάβει τη συγγραφή των στίχων. Στο μουσικό χειρόγραφο των τραγουδιών της Οφηλίας αναγράφονται τα εξής: "Οι σκοποί από το Furness Variorum 3 έκδοση" (sic). Από την πληροφορία αυτή προκύπτει ότι η μουσική των τριών τραγουδιών προήλθε από την έκδοση του Horace Furness και πάνω σε αυτήν ο Ρώτας προσάρμοσε τους στίχους.
Διαβάστε περισσότερα