Στο εξώφυλλο της παρτιτούρας ορχήστρας ο Γ. Καζάσογλου αναφέρει τα εξής: «Έχω χρησιμοποιήσει μία μελωδία του H. Purcell, μία του Dr Arne και μία του 16ου αιώνος».
Μέσα στο κείμενο της μουσικής διδασκαλίας του έργου αναγράφονται οι δοκιμές που έγιναν με την ορχήστρα.
Στο Νο 1 της μουσικής δομής δηλαδή στην εισαγωγή υπάρχει σημειωμένη η παρεμβολή της μουσικής του H. Purcell.
Στην παρτιτούρα ορχήστρας υπάρχουν πεντάγραμμα προορισμένα για φωνές (π.χ. στο Νο 3, 17, 19 Canto) τα οποία όμως δεν έχουν τα μελοποιημένα λόγια (φαίνονται όμως ποια είναι αυτά στο κείμενο της μουσικής διδασκαλίας).
Στο Νο 12 η φωνή (βαρύτονου) είναι ο διπλασιασμός της μελωδίας του φσγκότου.
Στο Νο 18 υπάρχει σημειωμένη μια τριφωνία για τενόρο, βαρύτονο και μπάσο αλλά δεν είναι σημειωμένες οι νότες των φωνών παρά μόνο η συνοδεία της ορχήστρας.
Δεν υπάρχουν πάρτες για φωνές.
Ως προς την ενορχήστρωση χρησιμοποιεί δύο κατηγορίες - ομάδες οργάνων, τρία έγχορδα, κουαρτέτο ξύλινων πνευστών και ένα νυκτό έγχορδο την Mandora. Τις ομάδες αυτές τις χρησιμοποιεί άλλοτε μόνες τους και άλλοτε μαζί (αναλόγως με το ύφος που θέλει να προσδώσει στην κάθε σκηνή).
Διαβάστε περισσότερα