1. inc. «Ο ήλιος μένει ακίνητος κι είν’ η γη που κινείται διαρκώς» (Ι, Ι, IV, IV, solo)
2. inc. «Μεγάλη δεν είναι πάντα ...» (I, II, III, IV, V)
3. Χωρίς λόγια (I, II, III, IV)
4. Γαλιλαίου - parlando (το παλιό λέει) inc. «θα μείνω όπως είμαι ...» (I, II, III, IV)
5. Γαλιλαίου inc. «Συχνά στον κόσμο ...» (I, II, III, IV)
6. Γαλιλαίου inc. «Στη Ρώμη τον καλέσαν για χορό ...» (I, II, III, IV)
7. Γαλιλαίου inc. «Εγώ που είδα ρόδα να πεθαίνουν ...» (Ι, II, III, IV, V)
8. inc. «Ο Γαλιλαίος διάβασε τη διαταγή ...» (I, II, III, IV, solo)
9. (Στο φωτοαντίγραφο δεν φαίνεται η αρίθμηση αυτού του μέρους)
10. Parlando: Κι άρχισαν τότε να γυρίζουν, inc. «Γύρω στους σοφούς ...» (I, II, III, IV, V)
11. inc. «Καφτοί είναι οι κάμποι ...» (I, II,III,IV) στην παρτιτούρα είναι μετά το 12.
12. Γαλιλαίος inc. «Κάνει το ράσο τον παπά ...» (I, II, III, IV)
13. inc. «Κι ήταν μια μέρα του Ιούνη ...»(I, II, III, IV)
Ο συνθέτης με τους λατινικούς αριθμούς χωρίζει από την αρχή την σύνθεση σε πέντε ανεξάρτητες μελωδικές γραμμές (I, II, III, IV. V, σε πέντε διαφορετικά πεντάγραμμα) και σε κάθε μέρος σημειώνει ποιες απ' αυτές ακριβώς χρησιμοποιεί.
Διαβάστε περισσότερα