Σύμφωνα με το πρόγραμμα της παράστασης η μουσική δομή έχει ως εξής:
1) Εισαγωγή (ορχήστρα): Πρώτη εικόνα στην αυλή του αγροκτήματος του Καστελέ
2) Ποιμενικό (ορχήστρα): Δεύτερη εικόνα στο βάλτο του Βακαρές
3) Ιντερμέδιο (ορχήστρα): Τρίτη εικόνα στο μαγηρειό του αγροκτήματος του Καστελέ
4) Μενουέττο αρ. 1, Μενουέτο αρ. 2: (Ορχήστρα, σόλο φλάουτο ο κ. Ν. Σταθόπουλος. Άρπα η Κ. Αναστασάκη
Πρωτοπαππά). Φαραντόλα (ορχήστρα)
5) Πρελούδιο (ορχήστρα): Τέταρτη εικόνα στην αυλή του αγροκτήματος του Καστελέ
6) Adagietto (ορχήστρα): Πέμπτη εικόνα στο σηροτροφείο του αγροκτήματος.
Τα χορωδιακά μέρη, που απαρτίζονται από 4 φωνές (σοπράνο Ι και ΙΙ, τενόροι και μπάσοι), αριθμούνται ως εξής:
Αρ. 5 Χορωδιακό (allegro moderato) inc. "Ήλιε της Προβέντσας, δόξα του μαΐστρου..."
Αρ. 6 Χορωδιακό (allegro moderato) inc. "Ήλιε της Προβέντσας δόξα του μαϊστρου..."
Αρ. 7 Andantino quasi allegretto, inc. "λα, λα, λα... "
Αρ. 11 Adagio à bouches fermées, inc. "α ... "
Αρ. 21 Χορωδία της Φαραντόλα, inc. "Φλογέρες κελαϊδούν... "
Αρ. 23 Τempo di Marcia (molto moderato): inc. "Πουρνό πουρνό με τον αυγερινό τρεις βασιλιάδες πάνε..."
Αρ. 24 Largo, inc. "Σε χρυσή καρότσα παν ορθοί..."
Διαβάστε περισσότεραΣτο αρχείο του Εθνικού Θεάτρου υπάρχουν χειρόγραφες παρτιτούρες μόνο για τα χορωδιακά μέρη του έργου, καθώς και μία πάρτα για πίκολο (interno). Τα σωζόμενα χορωδιακά μέρη φέρουν διαφορετική αρίθμηση μουσικής δομής από την προτεινόμενη στο πρόγραμμα. Σύμφωνα με τη μουσική δομή των χορωδιακών μερών, ο συνολικός αριθμός τους ανέρχεται τουλάχιστον σε 24 μέρη.
Σε ένθετο σημείωμα αναγράφεται ότι «η υπόλοιπη μουσική ευρίσκεται εις το Ωδείον Αθηνών (ιδιοκτησία του)».
Στο πρόγραμμα της παράστασης αναφέρεται: "Σκηνική Μουσική: Γιώργος Καζάσογλου".
Στο πρόγραμμα της παράστασης υπάρχει ολοκληρωμένη μουσική ανάλυση από την Σοφία Σπανούδη.
Διαβάστε περισσότερα