Πράξη 1η
Αρ. 1 Εισαγωγή (Κιθάρα φλαμέγκο), χορός ισπανικός
Αρ. 2 (Allegro vivace) Πίφερο- Κιθάρα (είσοδος Μπαλωματούς)
Αρ. 3 Κιθάρα
Αρ. 4 (Allegro) Γειτόνισσες (πίκολο)
Αρ. 5 (Allegro) πίφερο
Αρ. 6 (Allegro) πίφερο
Αρ. 7 (Allegro) πίφερο
Αρ. 8 Είσοδος Δημάρχου (κιθάρα)
Αρ. 9 (Αndantino) Τραγούδι Αρώνη (σε σολ)
Αρ. 10 2ο τραγούδι Αρώνη (σε σολ)
Αρ. 11 Πόλκα (Πίφερο-Κιθάρα) (ίδιο με το μέρος Αρ. 8)
Αρ. 12 Φλάουτο (Δον Κότσιφας inc. «Αχ μωρέ να πάρη...»)
Αρ. 13 (Romanza) Ερωτικό (κιθάρα)
Αρ. 14 (Romanza) Ερωτικό
Αρ. 15 (Romanza) Ερωτικό
Αρ. 16 Τραγούδι (σε μι) Μπούχλης (φλάουτο)
Αρ. 17 (Αllegro) Χορός ισπανικός (πίφερο-κιθάρα)
Πράξη 2η
Αρ. 18 Είσοδος Μπαλωματούς, (πίφερο- κιθάρα) χορός ισπανικός (ίδιο με το μέρος Aρ. 2)
Αρ. 19 Πίκολο (ίδιο με το μέρος Αρ. 4)
Αρ. 20 (Allegretto) Φλάουτο (αναστεναγμοί)
Aρ. 21 Τραγούδι κόρου (σε λα)
Αρ. 22 (Allegretto)
Αρ. 23 Tremolo Torroba
Αρ. 24 Tremolo Torroba
Αρ. 25 Κιθάρα, Romance d’Amor
Αρ. 26 Τραγούδι κόρου (χορωδιακό σε λα)
Αρ. 27 Τραγούδι κόρου, φινάλε
Διαβάστε περισσότεραΔεν υπάρχει παρτιτούρα ορχήστρας.
Όπως προκύπτει από τις λιγοστές πάρτες οργάνων που έχουν σωθεί, φαίνεται ότι η μουσική προοριζόταν για μικρό ορχηστρικό σύνολο, πιθανόν για δύο μόλις όργανα (κιθάρα και φλάουτο). Ενίοτε, για το φλάουτο πίκολο χρησιμοποιείται από τον συνθέτη ο όρος πίφερο.
Σώζονται 4 φύλλα μουσικών χειρογράφων για φλάουτο και κιθάρα τα οποία αντιστοιχούν στα δύο όργανα που ερμηνεύουν τη μουσική της παράστασης, χωρίς ωστόσο να συμπληρώνουν τη μουσική δομή του έργου.
Στον φάκελο με τις παρτιτούρες σώζεται επίσης το θεατρικό κείμενο με τις υποδείξεις των μουσικών παρεμβάσεων.
Διαβάστε περισσότερα