screen
Ψηφιοποιημένο αρχείο

Μεγαλύτερα γράμματαΜικρότερα γράμματαΕκφώνησηΕκτύπωση
Αρχική Σελίδα / Κιλελέρ / Οπτικοακουστικό υλικό

programs
Προγράμματα: 1
Εθνικό Θέατρο: Κεντρική Σκηνή | 07/02/1986 - 23/03/1986
Περιεχόμενα: Συντελεστές, Διανομή, Σημειώματα συντελεστών, Εργογραφίες - χρονολόγια, Παραστασιογραφία, Φωτογραφίες συντελεστών, Φωτογραφίες δοκιμών, Μακέτες σκηνικών - κουστουμιών
Γλώσσα: Ελληνική


Θεωρητικά κείμενα
Τίτλος: Για το έργο και την παράσταση. Συγγραφέας: Γιώργος Χαραλαμπίδης
Τίτλος: χ.τ. Συγγραφέας: Δ. Μπούσδρας
Τίτλος: χ.τ. Συγγραφέας: Ν. Ταρμπαζης

Ξεφυλλίστε το πρόγραμμα Ξεφυλλίστε το πρόγραμμα


publications
Δημοσιεύματα: 1
Τίτλος: "Κιλελέρ"
Συντάκτης: Κατερίνα Κολλέτ
Είδος: Κριτική
Γλώσσα: Ελληνική
Ημερομηνία: 06/03/1986
Έντυπο: Περιοδικό
Τίτλος εντύπου: Αθηνόραμα
Στήλη: Θέατρο
Εικονογράφηση: ΝΑΙ

Δείτε το δημοσίευμα Δείτε το δημοσίευμα


photos
Φωτογραφίες: 28
YE1986_03_PH026_tn.jpg YE1986_03_PH023_tn.jpg YE1986_03_PH004_tn.jpg YE1986_03_PH015_tn.jpg YE1986_03_PH005_tn.jpg
YE1986_03_PH008_tn.jpg YE1986_03_PH009_tn.jpg YE1986_03_PH019_tn.jpg YE1986_03_PH016_tn.jpg YE1986_03_PH024_tn.jpg
Δείτε όλες τις φωτογραφίες Δείτε όλες τις φωτογραφίες | (18 ακόμα, σύνολο 28)

sounds
Ήχοι: 1

Είδος: Παράσταση
Α΄ πράξη (μέρος) (1:15:13)
Α΄ πράξη (μέρος), Β΄ πράξη (1:11:24)

music
Παρτιτούρες: 1
Τίτλος: Κιλελέρ
Μουσική σύνθεση: Βασίλης Τενίδης
Μουσική δομή
1. ΠΡΟΛΟΓΟΣ (Libero - εναλλαγή από 2/4 σε ¾ και πάλι 2/4, tempo giusto, inc. «Ποιος κερατάς ποιος μπάσταρδος»)
2. ΗΤΑΝΕ ΘΕΛΗΜΑ ΘΕΟΥ (Μπαλάντα 3/4, inc. «Ήτανε θε ήτανε θέλημα Θεού πικρό να είναι το ψωμί...»)
3. ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΧΑΦΙΕ (Καγκέλι κοφτό στα 4/8, inc. «Τον πρόδωσα τον αδελφό τον κάρφωσα και τον γονιό...»)
4. ΣΙΔΕΡΑΔΕΣ ΒΑΛΤΕ ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΚΑΜΙΝΙΑ (Allegro ferose στα 9/8, inc. «Σιδεράδες βάλτε φωτιά στα καμίνια, φτιάξτε δρεπάνια...»)
5. ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΓΚΕΒΕΖΕ (Allegretto giocoso στα 3/4, inc. «Παίρνει το μισό ο μπέης, κλέβει λίγο το καντάρι...»)
6. ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ (Αργό στα 7/8, inc. «Ευτυχισμένε μου γαμπρέ γλυκό μου παληκάρι...»)
7. ΞΥΠΝΑ ΚΟΛΛΕΓΙΑ (Συρτό τσιφτετέλι ζωηρό στα 2/4, inc. Έι κολλεγιά ξύπνα κολλεγιά ξύπνα τα χιόνια λιώσανε...»)
8. ΑΠΟΚΡΗΑ (Συρτός στα 2/4, inc. «Δε δίνω φέτο στάρι σε κανένα...»)
ΑΠΟΚΡΗΑ - ΙΙ (Συρτό μπάλλος, inc. «Ένας ψαράς επούλαγε με την οκά τα χέλια...»)
9. ΚΙΛΕΛΕΡ (Μέτριο στα 4/8, inc. «Ωρ' απ’ το Δομοκό μέχρι το Λιβάδι...»)
10. ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΩΝ ΚΟΛΛΗΓΩΝ (Μέτριο στα 5/4, inc. «Το στάρι βόλια έγινε ντουφέκια το κριθάρι...»)
11. ΑΘΩΟ ΤΟ ΑΙΜΑ (Αργό, υποβλητικό στα 7/8, inc. «Αθώο αίμα αθώος κι ο φονιάς...»)

Παρατηρήσεις
Οι σωζόμενες παρτιτούρες του έργου αποτελούνται από σπαρτίτο κυρίως για φωνή και συνοδεία οργάνου, πιθανότατα, πιάνου. Η συνοδεία αυτή σημειώνεται μόνο με συγχορδίες και καταγράφεται με υποτυπώδη τρόπο.

Στα σπαρτίτο καταγράφονται και οι είσοδοι κάποιων οργάνων όπως όμποε, κλαρινέτο, κλαρινέτο άλτο, βιολί, σαντούρι.

Είδος:σπαρτίτο για φωνή και πιάνο
Αριθμός σελίδων:2
Περιγραφή:Σπαρτίτο για φωνή και συνοδεία οργάνου.
Είδος:σπαρτίτο για φωνή και πιάνο
Αριθμός σελίδων:3
Περιγραφή:Σπαρτίτο για φωνή και συνοδεία οργάνου.
Είδος:σπαρτίτο για φωνή και πιάνο
Αριθμός σελίδων:1
Περιγραφή:Σπαρτίτο για φωνή και συνοδεία οργάνου.
Είδος:σπαρτίτο για φωνή και πιάνο
Αριθμός σελίδων:2
Περιγραφή:Σπαρτίτο για φωνή και πιάνο.
Είδος:σπαρτίτο για φωνή και πιάνο
Αριθμός σελίδων:2
Περιγραφή:Σπαρτίτο για φωνή και πιάνο.
Είδος:σπαρτίτο για φωνή και πιάνο
Αριθμός σελίδων:2
Περιγραφή:Σπαρτίτο για φωνή και συνοδεία οργάνου.
Είδος:σπαρτίτο για φωνή και πιάνο
Αριθμός σελίδων:2
Περιγραφή:Σπαρτίτο για φωνή και συνοδεία οργάνου.
Είδος:σπαρτίτο για φωνή και πιάνο
Αριθμός σελίδων:2
Περιγραφή:Σπαρτίτο για φωνή και συνοδεία οργάνου.
Είδος:σπαρτίτο για φωνή και πιάνο
Αριθμός σελίδων:3
Περιγραφή:Σπαρτίτο για φωνή και συνοδεία οργάνου.
Είδος:πάρτα οργάνου/φωνής
Αριθμός σελίδων:3
Περιγραφή:Πάρτα για φωνές.
Είδος:σπαρτίτο για φωνή και πιάνο
Αριθμός σελίδων:2
Περιγραφή:Σπαρτίτο για φωνή και συνοδεία οργάνου.

Παρατηρήσεις:
Η συνοδεία με την ένδειξη "orchestra" καταγράφεται με συμπυκνωμένο τρόπο, αναλαμβάνοντας υποτυπωδώς το ρόλο της ορχήστρας, ενδεχομένως για τις ανάγκες της μουσικής διδασκαλίας.