Η δολοφονία του Μαρά (1989)
Νέοι στο προσκήνιο. Κοραής Δαμάτης: "Στο θέατρο κυρίαρχο είναι το σώμα"
Η Καθημερινή, 1989/04/04
Ερρίκος Δ΄ (1991)
"Το ειδύλλιό μου μ' ένα ρόλο …"
Η Καθημερινή, 1991/04/06
Η θυσία του Αβραάμ (1990)
Η Καθημερινή, 1990/04/04
Φουέντε Οβεχούνα (1990)
Η Καθημερινή, 1990/07/29
Φιλοκτήτης (1991)
Ανθρώπινος αλλά χωρίς... πάθη ο "Φιλοκτήτης". Διιστάμενες οι απόψεις
Η Καθημερινή, 1991/08/25
Αντιγόνη (1995)
Δύο "πρόσωπα" ένας μύθος για την "Αντιγόνη"
Η Καθημερινή, 1995/08/13
Το χρονικό του Κυρού Μανουήλη (1989)
Έρση Πίττα. Κίνηση για τον εμπλουτισμό της θεατρικής έκφρασης
Η Καθημερινή, 1989/06/23
Η τρέλλα του Γεωργίου Γ΄ (1993)
Προσφορά από τη Βρετανία. Η αγγλική εκδοχή της "Τρέλας του Γεωργίου Γ΄" από σήμερα στο "Κοτοπούλη"
Η Καθημερινή, 1994/02/02
Εκκλησιάζουσαι (1996)
Η Καθημερινή, 1996/08/18
Περιποιητής φυτών (1989)
Εμπειρίες μιας ολόκληρης ζωής. Ο Σπύρος Κωνσταντόπουλος για τον ρόλο του στον "Περιποιητή φυτών"
Η Καθημερινή, 1989/04/22
Πέρσες (1999)
Περίσσευμα δακρύων και επαίνων. Χειροκροτήθηκαν οι "Πέρσες" του Αισχύλου στην Επίδαυρο
Η Καθημερινή, 1999/08/17
Ορέστεια (2001)
Προς τί τόση μήνις για την "Ορέστεια";
Η Καθημερινή, 2001/08/25
Μήδεια (2003)
Γίνεται τέχνη χωρίς παρεκκλίσεις;
Η Καθημερινή, 2003/08/12
Η Νίκη (2011)
Μια στρώση νίκης, μια στρώση ήττας
Η Καθημερινή, 2011/12/31
Ισορροπία του Nash (2016)
Με το Nash «πήρα τα ρίσκα κι έχασα»
Η Καθημερινή, 2016/02/21